vuxen

Igår fyllde jag 30 och är därmed vuxen, iaf enligt siffran på pappret!
Det känns inte mer annorlunda idag men krisen kanske smyger sig på snabbare än jag tror....men jag har ju Saga att fundera på nu så då kanske jag inte har tid att lägga energi på en gammal 30-års kris!

Jag hade lite släktpartaj i lördags, me mat å tårta, och massa fina presenter! Jag fick bla biljetter till Eldkvarn/Plura i Norrköping och presentkort på Ticnet så nu kanske jag kan unna mig en Way out west biljett i sommar =)
och tack Dennis för ett grymt rim =)

Nu ligger Saga här och pratar lite skit me mig, tror hon försöker säga att hon är hungrig eller så va det att hon gärna vill ligga i sängen hela dan och kolla på gamla western filmer, det har hon förmodligen fått från morfar men det går jag inte me på! =)

Hon hade inte gått upp så bra i vikt sist vi var på bvc så hon tyckte jag skulle amma henne varannan timme och ge ersättning på kvällen, hoppas att det blir bättre tills vi ska dit på torsdag.

Ha en underbar måndag, och det är sååå gött att inte behöva gå upp till jobbet =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback