vår väder?

Eftersom vi har haft tjugo minusgrader de senaste två månaderna så kändes det nästan som vår när vi va ute idag! Solen sken och det var plusgrader =) Göra härligt!! 
På söndag fyller jag 30...gaah! Ska ha lite kalajs för släkten på lördag, får inte plats så många i vår lilla lägenhet så vi blir 16 pers...
Snart ska jag träffa Pia utanför simhallen, hon ska snart ha en liten bebis hon me.....så då blir det säkert en hel del mammafika ute i Frölunda =)

Nu håller Johan på att underhålla Saga med nån slags egenkomponerad sång som jag inte förstår mig på =) Tur att Saga inte riktigt förstår än för då hade hon förmodligen inte blivit så lugn =)

Nu ska jag göra ett ryck innan jag ska iväg!!


Kommentarer
Postat av: Dennis & Arvid

Vi längtar efter Er! Skall bli kul på lördag. Vi åker lite tidigare. Har tänkt att shoppa och titta i massvis med affärer...Not! Får abstinens om vi missar Liverpool spela så Red Lion Bar kan räkna med ett besök. (Såg att de serverar Bombardier. Mums. Ett av de förnämsta ölen)



Nu ska vi se på Sve-Polen i Handboll.



Kram till er så syns vi på lördag // YNWA



2011-01-20 @ 19:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback