uteservering is the shit

Första uteserverings besöket gjordes igår. Grymt gött va det. Vi fira Johans födelsedag med mat och öl i solen, vi konstaterade att det var första gången vi drack en öl ihop ute sen jag blev gravid....Saga var med och sov gott i vagnen =) Det var riktigt trevligt!!

Vi har nu bokat ett lag till vårruset, kanske ska börja få upp flåset lite...och så ska jag jobba en dag i maj, dagen efter vårruset så det blir en hård vecka =)

Sitter och grejar på en låtlista till Sagas namnpartaj. Ett givet val blev: The Greatest med Cat Power. Om ni inte hört den så lyssna och njut.
Låten Leia med Paus, Mitt lilla barn med Jojje Wadenius och Your protector med Fleet Foxes finns också med...plus massa annat!! Hoppas att det blir bra.

Nu ska jag ut i solen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback