två månader to go...

Igår var jag i vecka 30! Magen blir större och jag blir otympligare för varje dag. Känner mig mer som en pingvin än en människa =)

Idag är det lite mer än två månader kvar till stora dagen D, och är ungefär två månader kvar till jag slutar jobba. Får väl dock se hur jag mår om ett tag, om jag orkar jobba så länge! Men det känns som att jag vill det....annars blir jag väl rastlös av att gå hemma =) Fast behöver väl några vilodagar innan antar jag....
Synd att man inte visste exakt vilken dag min lilla bebisen ville komma till världen, hade blivit lite lättare då, fast å andra sidan så är det kanske jobbigt att veta också.

Jag behöver tiden som är kvar att förbereda och greja så han får se till att stanna där inne ett tag till.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback