i vecka 31....

är jag idag! Det känns som att det snart är dags så börjar bli lite stressad över allt som ska hinnas med!
Johan tycker jag borde tagga ner ungefär 349 kg så att jag inte hinner bli ett nervvrak innan bebisen kommer =)
Får väl försöka att ta det lite lugnt, men men jag älskar listor, och det är en hel del som ska fixa och donas med så han får nog stå ut med det i några veckor till!

Jo Anne bilden är väääldigt liten i förra inlägget men jag är så jädra dålig på såna här datamojänger så jag tyckte att det var grymt att jag fick bilden åt rätt håll iaf =)
Kanske kan fixa nån bättre bild när jag får lite mer tid.....

Har köpt lite tyg nu, så jag ska försöka mig på att sy. Det första ska bli en filt till barnvagnen och sen har jag tänkt att sy påslakan till barnvagnen eller spjälsängen, får väl se vad jag hinner me.

Imorgon är det två månader till BF och det är så mysigt när du sparkar i maggen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback