allt detta för dig min bebis...

Det är mysigt att vakna 02:32 med sura uppstötningar, går sedan på toa och när jag sätter mig upp så känns det som att någon sparkat mig hårt hårt mellan benen, efter toabesöket ser jag att Johan sover på soffan förmodligen för att jag, som han uttrycker det, har börjat med mina underbara avgrundsvrål (snarkningar) under natten. När jag väl ska lägga mig igen så återkommer de ljuva uppstötningarna med jämna mellanrum så jag tror att jag när som helst får upp något. Sen kan jag ju inte somna om och försöker med alla gamla tips: kudde mellan benen, vetekudde, dricka mjölk men inser att det inte är någon idé så efter några timmar är det bara att stiga upp....
Idag kände jag att jag önskade att min bebis blir en snäll bebis som sover mycket....

Har nu fått in spjälsängen i sovrummet så nu känns det mer verkligt att vi snart ska få en bebis som ligger och snusar jämte oss..overkligt men samtidigt fantastiskt!

Igår drack vi glögg, målade och spotifayade. Shit va mysigt! Jag längtar till advent nu och tills jag får baka mjuk pepparkaka och mysa me bebben!

Kram ellan

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag med!!! Jag längtar massa efter din bebis!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback