Vår lilla ljuva skrutt...

kom till världen fredagen den 19 november kl. 19.59. Hon vägde 3480 g och var 51 cm lång.
Hon och jag mår och mådde jätte bra hela vägen...
Det är ju en helt otrolig känsla att bli mamma, nästan så att man inte har fattat att det är min dotter som ligger här jämte mig i sängen. Men det kommer väl så småningon när man verkligen förstår att det inte är nått man har lånat och kan lämna tillbaka =)

Förlossningen gick rätt snabbt, jag gjorde nog en hel del själv här hemma innan med hjälp av bra musik och en varm dusch, vi åkte in runt 17 tiden till Östra och skruttan kom 19.59. Så vi var nog inte på bb mer än 2,5 tiimme innan hon villel komma till världen. Efter allt var klart så tittade jag ut genom fönstret och då hade det börjat snöa...jag älskar snö så det kändes alldeles perfekt! Och det kändes skönt att vi hade sluppit att köra i det också...

Vi stannade på bb till på söndagen, alltså två nätter och sen åkte vi hem till kvarteret Glömskan igen! Så nu har vi varit hemma i exakt en vecka.
Vi har fått besök varje dag sen i måndags och det forsätter nog några dagar till, det är jätte mysigt när folk kommer hit men ibland känner man tröttheten smyga sig på.. Hjärtat har fått massa fina presenter, helt galet va alla är snälla!! Tack <3  Även om jag har försökt att lova mig själv att jag måste sova på dagen när hon sover så kan det ibland bli svårt att verkligen göra det, det finns  ju en massa annat att göra hela tiden =) Och är hon vaken och tittar så vill man ju bara titta på henne =)

Namn är vi inte riktigt överens om men jag tror att vi kommer veta det inom kort =)

Nu ska jag fira lite första advent....
 
Kram till alla och glad första advent =)




Kommentarer
Postat av: tess

Underbart att hon äntligen är här :)

Känner igen det där att man inte går o lägger sig när dom små liven sover, finns alldeles för mycket annat att göra då .. hihi..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback