Väntans tider!

Idag är det en vecka kvar till BM, gaaah. Nu börjar det verkligen närma sig. Ska till barnmorskan på tis igen om inte skrutten kommit innan dess förstås.
I natt vaknade jag kl. 03.00 och 06.00 prick =) Precis som att kroppen börjar förbereda sig på att jag bara ska kunna sova tre timmar i sträck sen när jag ska upp och amma!
Nu är jag mammaledig och har varit det sen i fredags, jätte skönt, men blir ändå lite rastlös. Vill ju gå låååång promenader utan att bli kissnödig var femte meter och få kli i benen efter tio. Men man får ta många korta promenader istället =)

Är faktiskt lite nervös, trodde jag faktiskt inte att jag skulle bli. Men det är väl inget ovanligt antar jag? Beror förmodligen på att man inte har någon kontroll över vad som händer och man vet inte vad det är som kommer att hända heller för den delen, bara att det kommer göra j*vligt ont, vilket inte är nån tröst precis.

Jag är sugen på att adventspynta. Får nog vänta med det ett tag annars får Johan ett spratt =)

Kram Ellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback