+ 2

Nu väntar man bara känns det som, nu känner jag mig redo för skrutten! Har varit skönt att vara hemma en vecka och ta det lugnt, även om jag blir lite rastlös =) Har bakat lite, rensat lite, varit på Ikea, varit å kollat in Östra, varit ute och gått och försökt att vila lite....
Nu börjar man ju fundera mer än man gjort innan bara för att man går hemma, vaknar ofta tidigt och kan inte somna om....fast å andra sidan så blir man även mer avslappnad för att nu känns det som att man gärna vill att det ska börja och är då samtidigt inte lika rädd för vad som komma skall....

Får väl ta och putsa fönstren i veckan och ta ett glas champagne så kanske det kör igång =)



Kommentarer
Postat av: tess

bullshit.. ;) jag putsade oxå alla fönstrena o skrubbade trappan.. inget hände..

när det gått 7dagar över o vi veckostädade bestämde jag mig för att avancera o skrubba kaklet från golv till tak i ena badrummet.. på natten gick vattnet ;)



Men vet du.. skrutten kommer när den känner sig redo!

Postat av: Dorita Dahlén

Grattis!!??



Hoppas vi kan komma och se på brorsans underbarnbarn. När vi åker till Ankarsrum i mellandagarna kanske? Synd att det inte blev igår 17 november, då hade det blivit på min Fredriks dag. Kram faster Dorita

2010-11-18 @ 10:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback