mycket av mina tankar..

går just nu till Lisa och Daniel!! Det är fruktansvärt jobbigt att se en kompis må så dåligt....jag håller alla mina tummar att lille Harry klarar av operationerna och blir en underbar liten kille.

Förra veckan så var jag i London me Johan och hans föräldrar. Det var riktigt mysigt...skönt med lite miljöombyte och jag bara älskar engelska pubar...hann självklart inte med allt vi ville men det känns ju som att om man ska hinna det så behöver man definivt mer tid än bara en lång helg.

Har precis flyttat och började första dan med att få in en 3 cm lång parkettsticka i foten som gjorde att jag och Johan fick tillbringa 18 timmar på akuten och en ultraljuds röntgen och två remisser senare så hamna jag till slut på Mölndals akuten där de grävde lite i foten, plockade ut träbiten och sydde igen med några stygn....vilket var sådär mysigt.

Det är måndag idag och jag längtar till fredag!
Varför kan man inte uppskatta det man har här och nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback