en bra dag!

veckan har inte varit en av nordnorges roligaste veckor. har varit trött, seg, deppig och kännt mig allmänt dämpad. men igår kändes det bättre...mamma frågar mig ibland varför jag är ledsen etc. och mitt svar är ofta: Jag vet inte. Känns som att det bara är jag i heeela världen som mår dåligt över ingenting.

Men som sagt igår kändes allt bättre och på kvällen kom Lisa och Daniel på besök...det var mysigt att prata lite, känna på den stora magen och se Harrys lilla rumpa sticka upp =)
Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!! Hoppas att gud är på deras sida.

idag är det fredag och jag har fortfarande inte fått något visa kort. har som tur är fått lite pengar av johan så att jag kan handla mat ikväll och slipper svälta =) Men man märker vad beroende man är av sin plånbok och alla kort man har i den...man konsumerar nog mer än vad man tror. Skulle nog vara bra om alla stannade upp och tänkte efter lite ibland!! (tycker den duktiga och miljötänkande Ellinor =))

Snart är det helg. skönt.

Kommentarer
Postat av: Anne

Du är verkligen inte ensam om att vara nere/ledsen emellanåt för ingenting. Här är en till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback