semestern snart slut...

På måndag börjar allvaret igen!! Det känns som att jag varit ledig jätte länge trots att det "bara" är tre veckor. Har tatt det väldigt lugnt men ändå gjort en hel del! Jag får alltid dåligt samvete för de jag inte har träffat men det känns som att musten går ur en ibland på semestern, man har väl slitit för mkt under resten av året antar jag.
Det känns som att man har mer energi när man jobbar och är igång....ska det inte vara tvärtom egentligen?

Nu är maggen stor, eller iaf så att det får plats en liten bebis i den....
Kissar var femte minut och känner när han trycker sin lilla rumpa ut mot världen =)

Vill gå på Way out west idag och kolla Radio dept, Mumford and sons och Håkan och några till.....fan!
Men ni som ska dit, ha det sköj! =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag saknar dig å maggen!!! Vill ju klämma och känna lite....Vi kommer till Götet den 6/9. Kan vi ses på kvällen då? Vi får ha Harry hos oss den natten...vi kanske kan komma till er och käka och bara mysa då????

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback