vandaliserad

Trevligt bemötande man fick idag när man kom tillbaka efter nästan två veckors ledighet. Någon hade kastat in sten genom vårt fönster så det låg glassplitter på våra skrivbord och på golvet. Vet inte om det finns något vettig förklaring till att stenen låg precis vid mitt skrivbord? Kanske är det någon förbannad elev som jag inte har varit trevlig mot som tyckte att jag borde fått en sten i huvet istället för ett gott nytt år. Eller så får man hoppas på att det var nån fyllbult som inte hade nått bättre för sig än att kasta gatsten på nyår!!

Idag ska jag åka och kolla på min nya lägenhet!! =) Har ju en smäre minnesförlust av förra gången jag var där. kom iaf ihåg att lägenheten hade ett kök och en toalett =) alltid nått sa räven.

Hoppas att ni alla får ett underbart 2008!

Min vision är att resa mer, få iordning på min lägenhet, cykla mycket, börja på danskurs/spanska kurs/matlagnings kurs och försöka att inte fundera så mycket. (och jag ska försöka sluta rapa och endast röka vid öldrickning också)

puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback