lägenhetsbyte!

Fia har flyttat ifrån mig nu och är numera bosatt på en ö utanför göteborg där jag förmodligen kommer att hänga en hel del nästa sommar =) Med tanke på hennes nyfunna inneboende mr Hairy så kanske hon kommer att hänga rätt mycket inne i stan också =)

Så nu är det bara till att leta lägenhet då...har satt ut min på byte men det verkar inte som att det är lättast på jorden att få alla inblandade parter att nappa. Det finns ju både dubbelbyte, trippelbyte och djupare än djupast byte och en jävla massa andra byten.  Så det är bara att forsätta...jag är glad om jag ev. kan ha fått en ny lägenhet till våren 2014.

Ikväll ska jag ut till landet (igen)...känns som att jag har varit alldeles för lite här i Götet det senaste....men vad gör man inte för hemlagad mat och gratis öl =)

Ha en ljuvlig helg på er!

Vi ses
kram el sorko

Kommentarer
Postat av: Anne

Jaså, du ska flytta.. Lycka till! På vilken ö bor Sofia?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback