pipparkakor

På lördag ska jag hem till landet och hjälpa mamma och pappa att va barnvakt åt min Arvid! pratade me bror igår och Arvid såg tydligen mycket fram emot att baka "pipparkakor" som han uttryckte det =)
Vi ska även ner till byn och försöka tvinga på Arvid på en hästrygg, men med tanke på att han är rädd för flugor så har jag fått för mig att det är en rätt svår uppgit (eller snarare omöjlig). Men om jag får bestämma så tycker jag att han kan skita i hästryggar och ägna sig mer åt gitarr spel och poker så att hans faster kan få en känd eller rik brorsson! =)

Ska ev. köpa kläder till Arvid i julklapp så förslag på schyssta/tuffa/annorlunda klädaffärer mottages tacksamt!!

// ellan

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha som skåningar säger: pipparkakor

Postat av: Anne

Ni har ju säkert massor med roliga klädaffärer i Göteborg! Jag gillar märken som Katvig & Villervalla t.e.x. (www.villervalla.se)

2007-11-29 @ 11:54:32
URL: http://anne.designbyissa.se
Postat av: shamsyyy.blogg.se

date på jul me pipparkakor och glögg... CHECK!
jag e nog hemma från 22a till 28e typ...

2007-12-01 @ 00:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback