biff á la vart är du?

nu får du allt ta å komma ut ur annes magge....för annars kanske jag inte kan träffa er på jul så se nu till att skynda på lite!!! kom imorrn så kommer du på min mammas namnsdag =) (inte för att det har någon betydelse men men)


Fick btw inte lägenheten i majorna =*(
ringde dock till tanten på Familjebostäder och undrade vad det var för fel på mig...
Hon förstod nog inte riktigt min fråga men när jag sa att handlade om varför jag aldrig fick någon lägenhet så försökte hon förklara att det inte är mig det är fel på utan det finns ca. 478376 andra människor i Göteborg som också är ute efter någonstans att bo....aha sa ja...tänkte inte på det!
Fast jag sitter verkligen inte i sjön, trivs rätt bra i min lya trots allt!

Nu ska jag äta överkokt torsk och göra min gitarr läxa så att jag inte skämmer ut mig imorrn!

kram

Kommentarer
Postat av: tess

njasså du.. letar oxå ny lya alltså! :P surt när man inte får dom bara.. och gbg dessutom, det är ju inte enbart du som vill ha nån annanstans att bo :)
själv står man o väntar på att mäklarn ska ringa coh säga om vi får radhuset eller inte.. grr.. tar TIIIID .. orkar inte vänta, vill veta NU
annes magge? är hon på tjocken? den annepanne jag tänker på tro? ..

Postat av: shamsyyy.blogg.se

hatar svensk bostadsmarknad....och all annan bostadsmarknad oxå för den delen... ska vi emigrera schtumpan? Check!!!

2007-11-28 @ 14:05:46
Postat av: Anne

Jag vill också att Biffala/Grill-Britt/Mammuth whatever ska komma ut nuuuu! Detta börjar bli jobbigt! (Whatever kanske han/hon kan heta istället? ;))

Tess - japp, tjock mage här. :)

2007-11-29 @ 11:56:44
URL: http://anne.designbyissa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback