återträff

på lördag e det dags för återträff me alla som man gick i nian me...kan säkert vara kul att träffa de flesta men vet inte hur stor chans det är att jag kommer ihåg vem som bor var, vem som har barn med vem och vem som äntligen kommit ut som homosexuell dagen efter ändå.
Har planer på att ta med mig ett anteckningsblock eller en inspelningsapparat, dock med risk för att folk tror jag är dum i huvet =)

Återkommer med skandaler etc. som förmodligen kommer hända under kvällens lopp....hoppas bara inte att jag kommer vara inblandad i allt för många....

10 år sen man gick på stenbock och gick på skutt och läste fysik med Eva Rönnestad....shit va gammal man e!

puss

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

heeeej. ser man på att du har en blogg med=) va spännande med återträffar! åh. jag ska ha min nästa år. kul de ska bli! ser verkligen fram emot de... förrästen.. hörden din kompis av sig till min chef i stöten???? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback