hälso helg...

Hade lovat mig själv att ha en helg utan alkohol för att vara lite snäll mot min lever och alla människor som tvingas umgås me mig på fyllan, så nu sitter jag här utvilad och utan bakfylleångest! Det var från början min och Lisas plan men jag tror att hennes sprack i fredags eftermiddag efter att någon övertalade henne in i fördärvet =) vi får ta det en annan gång lisa och då ska jag även hålla mig borta från pizza, chips och schlagerfestivalen, det är en sak som är säker!
Är fortfarande helt förstörd över detta jippo som jag för första gången såg på i lördags, alla röstar ju ändå på sina grannländer och när Dame Edna i plåtdräkt dök upp i rutan bestämde jag mig för att det var första och sista gången jag satt och förde protokoll över sånt som jag hade klarat av att utföra när jag gick på dagis!

ha en bra söndagskväll!

puss e

Kommentarer
Postat av: Jillan

haha, gick d bra med hälsohelgen, hoppas du drack en öl för mig!!? Kom snart, ensam här uppe, saknar er!!! Massa puss!!

2007-05-20 @ 16:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback