goda råd!!

haha tack min kära vän daniel för dessa goda råd!

Hej Läste i din blogg att du som jag lider utav bakfylleångest, det finns ett väldigt bra sätt att bota denna ångest och det kan man göra med två olika metoder den ena är med locktight och sugrör. Du smetar in dina läppar med locktight (superlim) och lägger sedan ett långt sugrör på ena läppkanten vilket gör att man ej kan snacka men dock dricka en massa sprit genom sugröret så då slipper man denna form utav bakfylleångest t.ex ?vad sa jag i går egentligen? eller ?varför sa jag så där? Det som är positivt med denna metod är det att hånglar du med någon så sitter han garanterat kvar. Den andra metoden är att ej dricka någon sprit alls utan hålla sig till festis och mcdricka så slipper du garanterat ångesten. Det finns dock en nackdel med denna metod och det är att du får ångest över att dina polare har jätteroligt och du inte har det. Hoppas att du kan pröva dessa metoder i praktiken och glöm ej att krama varandra där ute i trafiken.


Det är ju tur att jag ska ha en hh (hälsohelg) i helgen så att jag kan prova på det sistnämnda rådet iaf =)

kram ellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback