vänt på dygnet?

jag la mig nio i morse efter att ja lyssnat igenom en hel skivsamling och hängt på låset på Q8 för att få i mig lite frulle. så nu har jag spenderat halva dan till att sova. kul. nej.
nu ska jag utnyttja varje dag till maximum med tanke på att jag bara har en och en halv vecka kvar av semestern. ÅNGEST!!!

på söndag åker jag till prag me massa fyllbultar. det ska bli sköj. har hört att det är en grym stad med massa biliig öl å fina byggnader. bra kombination.

är fortfarande kvar på landet och åker väl tillbaka till götet på fredag. blir säkert en eller två öl då kan jag tänka mig.

jag har hittat en ljuvlig låt med Ola Magnell den gamle spjuvern. Ta det kallt, det är allt! Lyssna på den!

puss ellan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback