arvika

festival är underbart!
trots att jag inte e purung längre och orkar lika mycket som för nått år sen så är det allt en speciell känsla!!

Har inte sett alla band som man från början var så noga med att man skulle se, blev några kalla på uteplatsen istället....
Har ju gjort en lyxfestival i år och fått sova i annes nya hus...sjukt gött me säng, vattentoa och slippa stå i kö bland 37 leriga bakfulla norrmän för att borsta tänderna.
Tack för sovlplatsen och förlåt för alla jobbiga nattliga samtal där jag ville bli hämtad eller hur var det nu? =)

Ska hem till landet om en stund när Calle är körduglig och jag har tvättat av mig lera och skam och lämna denna festivalen bakom mig! Ska försöka vara en representativ faster i veckan och ta hand om arvid och försöka att inte svära så mycket!

Har även denna helgen kört med det kända ordspråket "Ja e inte full, ja e beautyful"

Ta hand om er så hörs vi!

ellan "nyllet" dahlén

Kommentarer
Postat av: anne

TACK för att ni kom
hit och tack för sällskapet! Det har varit så kul att träffa dig!! Det är lugnt med bilkörandet. Inte så jobbigt som det lät. ;) KRAAM!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback