vuxen?

Kom pa att jag faktiskt ar 26 ar...helvete vad jobbigt. Igar var det en london bo som trodde att jag var 22 (ovanlig kommentar...inte sa) men som jag alltid brukar saga, tank nar jag ar 45, da kommer jag att se ut som 35...inga rynkor eller hangpattar (kanske p.ga av operation men det behover jag inte namna for nan) skulle akt till sodra Chile idag men eftersom vi traffa tva trevliga svenskar igar (en som brukar hanga pa Kellys...hehe) sa bestamnde vi oss for att stanna idag och hanga med dem pa fotboll tjohooo.... har brant mig som faaaan...mina bakben ommar och ansiktet ar randigt som den danska flaggan! na nu maste jag sova och forbereda mig for en dag pa stranden, fotbollsarenan och nan lokal club! besos ellan

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå..i miss you so..

Postat av: jillan

har hört att hängpattar blir nya trenden när folk tröttnat på "sillisar" hehe, vi kommer va grymma när vi e 40+!!! ha de gött!!

2007-01-30 @ 01:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback