resfeber...

eller inte....fan jag har inte ens packat än! och eftersom jag har slösat bort denna dan med att vara sleten som en gråsparv (förstår inte vad det kan bero på, måste varit nått jag förtärde igår) så måste ja upp gubb tidigt för att packa och sy......skjut upp allt till morgondagen som du kan göra idag för då kan det hända att nån (mamma) hjälper dig....ett gammalt ordspråk jag brukar använda mig av.

Ska till Landvetter imorrn och med min maximala tur så har det precis lagom kommit in ett ljuvligt oväder som säkert kommer göra så att planet inte lyfter....men men va kan vara mer underbart än att sitta på en flygplats och pimpla svindyra drinkar i en rökfri bar....

japp så nu ska jag sova så att jag är redo för att orka med att sitta i ett flygplan i ett dygn och äta mat från en plastförpackning för att sedan komma fram till Santiago De Chile och hoppa i poolen!! tjohooooo
Nästa gång jag skriver är jag förmodligen på andra sidan jorden =)

Ha det så bra här hemma i sverige och jobba inte ihjäl er.

Puss ellipastorelli ©

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att ni kom i väg som ni skulle! Här är det MASSOR med snö. Puss och Kram på er båda!

2007-01-21 @ 16:18:16
Postat av: anne

Och som vanligt kom inte namnet med.. Men det var ANNE som skrev! :)

2007-01-21 @ 16:19:57
Postat av: Anonym

väntar på info.....vill veta allt!!! och by tha way....FELIZ CUMPLEAÑOS PRECIOSA!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback