positivt tänkande...

Va i huvudstaden i torsdags och är numera expert på LABC, så om någon av Er nångång råkar sätta en Choritzo långt ner i halsen så är jag där fortare än ni anar och gör det s.k heinrich greppet på er...som efter många timmars lyssnande och flygande blev Himler greppet av nån konstig anledning....

Bokstäverna ovan betyder Läge, Andning, Blod och Chock och det var mycket givande att lyssna på en rutinerad gubbe som verkade ha varit me om det mesta, från och ha blivit biten av ett psykfall till att ha räddat liv till höger och vänster...

Han berättade en historita om positivt tänkande och den slutade med att det var en dam som efter en underbar kväll på det lokala dansstället fick en man med sig hem, på morgonen gick hon iväg och köpte frukost och när hon kom tillbaka med en ica kasse full med massa gott så låg hennes nya "kap" i soffan gubbfull och med 20 burkar Mariestad vid sin sida...
- Jaja, 20 burkar är iaf 10 kronor i pant, sa hon och ryckte på axlarna.
Det kallar jag Positivt tänkande!!

ha en bra måndag!

kram ellan

Kommentarer
Postat av: alkis fia

haha!! ja älskar den typen av positivt tänkande!!!

Postat av: Bettan

Ja med positivt tänkande kommer man långt:) Fast tveksamtom jag hade varit så positiv om jag kom hem till de hehe... Men om jag blir sjuk så vet jag vem jag ska ringa framöver ;)
Puss på dej

2007-01-15 @ 17:43:50
URL: http://ww.bettansteel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback