Nytt år!

Vad vore livet utan förväntningar? Det kan ibland vara helt tokigt underbart att gå och längta till någonting...det kan handla om en liten liten sak som att veta att imorgon är det dillsutvad potatis på jobbet eller att komma hem och mysa me fia =)
Ska snart ut och luffa runt i Sydamerika, har massa förväntingar om hur det kommer att bli och hur mycket jag kommer att älska världsdelen, för det vet jag verkligen att jag kommer att göra!
Men samtidigt kommer jag sakna massa saker med sverige som man verkligen tar som självklart när man är här....kommer uppdatera er om var jag är, hur jag mår och hur många gånger jag blir rånad under min färd, det lovar jag!

Har som sagt varit i Stockholm i helgen och har fått sova ut flera dagar, därför blev det en chock när jag var tvungen att tvinga mig upp jäääätte tidigt i morse, varför har inte mitt företag flextid?
Har dessutom lärt mig ett å annat när jag besökte vår huvudstad, b.la att fias syster tydligen har blivit sekreterare i Paris och att det är inte så svårt att hitta tillbaka när man har kommit bort =)

God fortsättning på er!

Kram
Ellan

Kommentarer
Postat av: Jillan

välkommen till bloggträsket stumpan hehe... ja ibland kan de ju räcka att komma till huvudstaden för nya upptäckter!!! Kommer följa din blogg slaviskt så sluta inte skriv vad du gör!!!
puss

2007-01-03 @ 10:02:19
Postat av: Mamma

Hej, vilken fin blogg du har fixat, ska bli spännande att följa den från Sydamerika. Kram

2007-01-04 @ 17:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback