kolonitlott..

traffa en svensk haromdan som hade en kolonilott...hon sa att man inte behovde kopa en utan det rackte att sta i ko i "bara" tre ar....det ska jag gora nar jag kommer hem...

och sa blev jag erbjuden jobb haromdan me =) e allt lite sugen pa att stanna en vecka och lasa spanska, blev erbjudna att lasa me en as shysst tysk keeering!! (bara 20 visserligen) och samtidigt jobba lite sa att man far boendet gratis, men det verkar som att vi ska dra ner mot kusten istallet!!

Va pa vinprovning igar...vina concha y toro (hm stavningen kan diskuteras) javla nice, faktikst forsta vinet vi har drckit har nere...faktikst...pa riktigt!

maste sluta...ska aka till Valpairaiso som ligger vid kusten, sa jalva jobbigt att slapa pa min forbannade vaska men det kan vara vart nar man vet vad det ar som vantar.....

besos
ellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback