hola patatas frittas!!

japp da va man i Santiago De Chile, varmt som tusan och bakis som fa...

Hade oturen att bli av med bagaget men vi hanger inte lapp for det, nagra Chopp Grande igar gjorde susen!
Firade min fodelsedag oxa =) satt och pratade med tva snubbar fran Chile som jobbade pa LG, jag forsokte sjalvklart fa rabatt men min overtalningsformaga va inte pa topp...

Terez klackte annu en bra kommentar precis: De spelar fan ingen roll att man inte kan prata bra engelska for de pratar fan annu samre sa de tror att man e svin grym pa det!!!

Eftersom vi inte hade natt bagage igar fick vi ligga vid poolen...sa javla jobbigt =) har dock brant upp halva mig och ser numera ut som Japans flagga ( den vita runda ringen e mitt ansikte)

skriver natt nu som jag inte vill ha kommentarer pa tack! va pa fest hos nagra chilenare igar...de va faktikst jatte snalla, de bjod pa ol och lyssnade pa ljuv musik...och sa hade de en kanin som terez blev kar i...hennes kommentar i morse va: fan vikken tur att jag inte blev biten av kaninen igar, jag kunde fan fatt massa sjukdomar (eeeeh hur ofta blir man biten av en kanin)???

ringde precis till Claudia, varan nyfunna "van" fran Frensh Air (hon vi ska stamma btw) och fragade annu en gang vart vart bagage ar, det skulle kommit vid tolv men klockan ar for helvete halv tva!!

Var picollo pa hotellet ser ut som om han ar hamtad ur Faulty Towers och blev precis tillfragad om han pratar engelska, hans svar pa fragan var : Yes, I think so (?????)

jaja far formodligen byta om om nagra timmar och sen ska vi byta hotell till natt sunkigare och billigare inne i stan, lovade aven vara vanner fran igar att vi ska traffa dem ikvall och dansa tango! hoppas inte vi sa att vi KUNDE dansa tango utan att vi ville lara oss!!

maste ga och kopa en cola och bota min torra hals...

beso ellionora (las med spanskt uttal)


Kommentarer
Postat av: Anonym

guuuud vad de e synd om er som tappat bort bagage och måste ligga vid poolen åååå mitt hjärta (som frusit fast eftersom vi har istid i detta f***ing land btw) blöder för er hehehe
Skönt att du överlevde din 26é årsdag o med bravur låter d som!!! Ha de super och krama Terez osså!!!
tusen frusna kramisar

o btw tango är faktiskt nationaldans i finland hehe så dom väntar sig nog att ni kan d redan hahaha

Postat av: Anonym

Yeah!!! Det lät som födelsdagen blev en succé!! Gött....lycka till med tangon...blir nog inga probs...lär dom bugga annars..hehe....

pusselipuss!

2007-01-24 @ 20:18:47
URL: http://lisalo.blogg.se
Postat av: Anonym

bjöd på öl o spelade bra musik för er..hmm...undra vad dom hade i bakhuvve? ;)
men du är ju så jävla gammal nu så ja hoppas du kan ta hand om dig själv!!

puss lilla fjärten

2007-01-25 @ 03:44:40
URL: http://www.fiafias.blogg.se
Postat av: Daniel

Men lilla lilla gumman, ni pratar och umgås väl inte med främlingar!!! mohahahaha

puss

2007-01-30 @ 17:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback