ensamhet...

Kan ni aldrig känna er ensamma trots att ni har massa underbara vänner omkring er?
är inte det konstigt egentligen att man kan vara så tom inombords men ändå lysa av glädje, är det något vi svenskar är bra på kanske?
Jag skulle själv vilja vara mer som de människor som tar dagen som den kommer, är spontana i vilken situtaion som helst och när de känner för att göra något så gör dem de utan att planera...

shit det lät jävligt deprimerande....

en sak till....stefan du passar väldigt bra i skjorta =)

// ellan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jippie! Ellinor har en blogg! Ska bli kul att läsa när du är borta också. När åker ni??

2007-01-08 @ 21:02:57
Postat av: anne

jag skrev namn, men det kom inte med!! anne är det iaf om det inte kommer med nu heller. =)

2007-01-08 @ 21:03:46
Postat av: ellanpellan

vi åker den 21:a, så då får du ta å följa min färd här å på resdagboken!!! löva!
kram

2007-01-08 @ 21:12:13
Postat av: seriös fia

jo så kan man verkligen känna.. hatar den känslan.. men när ja e med dig mitt hjärta så lyser ja glädje ialla fall!!=)

det kommer bli så tomt när du åker, min halv italienska själsfrände.. =(

JILL DU MÅSTE KOMMA HIT O RÄDDA MIG!!!!!!!

sov sött..

puss puss

Postat av: Anonym

förstår va du menar gumman... ibland känner man sig ensam i ett rum fullt av folk, knasigt!! & Fia...kommer så fort jag kan!!! Miss u both!

2007-01-09 @ 11:30:50
URL: http://shamsyyy.blogg.se
Postat av: KoskenkorvA

kan inte va mig du menar me skojrtgrejset =))

2007-01-09 @ 11:54:20
URL: http://koskenkrova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback