crescent is the shit!

jag har misskött min kära gula crescent...när jag skulle trampa iväg mot simbassängen i morse så mådde hon inte riktigt bra...antagligen har hon åkt på en släng av vinterdiarré me tanke på hur kedjan såg ut!
men saken är att hon aldrig sviker....det är bara jag som sviker henne gång på gång, jag tvingar henne att stå ute i regn, snö och Gudrun....
Vet att jag snart måste byta ut min kära vän men jag tror att vi klarar en vår till tillsammans (jag vet det eftersom jag inte kommer att behöva använda henne nu när jag ska åka iväg) men efter det är det nog dags att pensionera henne...dammit

hm vad ska man göra ikväll då? bli full, skämma ut sig, göra åt med pengar, må dåligt imorgon, göra åt ännu mera pengar på bakfylle mat och förlora en hel söndag eller ska man vara hemma, kolla walk the line, äta gott, spara pengar, må bra imorgon så man kan gå till Haga badet!?
Det värsta av hela situtationen är att jag verkligen är sugen på det förstnämnda!

Jag säger som Nikola Sarcevic: I am a looser

besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback