avskedspresent

Hade lite partaj me mitt jobb i fredags, jag gick ganska tidigt för när områdeschefens skjorta blev uppknäppt och en annan somna utanför vårt café så tyckte jag att det var dags att dra vidare, inte för att det inte var roligt utan snarare för att jag vet att jag själv är mycket kapabel till att skämma ut mig =)

Fick en grym avskedspresent av mina snälla kollegor bestående av stålmannen plåster, bakfyllepiller (Resorb och nått rör som innehöll 12 vitaminer), pruttkudde, dextrosol, försvarets hudsalva, Hubba Bubba, en spansk parlör, diarrépiller, absolut torr ( som gör att man inte svettas på tre veckor tydligen) och mycket annat användbart!! tack ska ni ha...lovar att tänka på er när jag ligger och slurplar i mig caprinhas på stranden =)

Idag är det sista dagen ja jobbar innan min ledighet, som vanligt är jag ute i sista minuten med det mesta och kollade igenom alla viktiga papper igår och upptäckte till min förskräckelse att jag inte hitta någon flygbiljett för vår första anhalt: Stockholm....får hoppas att det räcker med id-kort annars kommer jag bli lite smått stressad på Landvetter på söndag....tråkigt att förstöra reskassan med att ta en taxi!!

Har fått ljuvliga tips från min brors vänner som också har rest runt i länderna vi ska till...
vad sägs om detta?

"Brasililen = Caprinha, Här får ni bara inte missa en liten by som heter Trindade, den ligger i närheten av en liten söt turistig stad som heter Paraty. Trindade är en lite flummig,mysig brasiliansk badort med ett
och annat reggaeband som uppträder, underbara stränder och en härlig stämmning."

när jag läste flummig bestämde jag mig...dit ska vi, passar nog mig bra!!
besos ellan


Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman...hade så himlans gärna velat komma hem och vinka av er...men min ekonomi och mitt jobb (ekonomin framförallt) begränsar mig tyvärr!!! *krokodiltårar* men jag ska så klart tänka på er och följa bloggen!!! Ha en underbar hejdå/födelsedagsfest iaf!!! XXXXXXX

Postat av: Anonym

vafan ni åker ju nu snart... coolt! hoppas ni får de superbra.. å du ja flög inrikes i vintras å då räckte de me id..ska tydligen gå till så nu för tiden..så stackars bonnläppar som ja ska känna mej ännu mer förvirrad...

2007-01-19 @ 11:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback