känslor...

det e en ljuvlig kansla att sitta i en buss genom Chile och titta pa den underbara naturen med Tiger Lou i lurarna!

det e en konstig kansla att bada och sola och samtidigt se toppen av en av Chiles vulkaner med sno pa toppen. Det kallar jag kontrast!

Det e en jobbig kansla att vara tvungen att hoppa fran en klippa rakt ner i en flod med tanke pa att jag har lite svart med vatten och hojder efter att ha hoppat pa Bettan fran 3:ans hopptorn i badhuset sa att Uffe va tvungen att radda henne (Sorry Bettan, hoppas att du inte har fatt nagra allvarliga men)...

Det e frustrations kanslor nar man sa garna vill prata spanska och forsoka forklara saker nar man inte har ett "muy bien" ordforrad =)

Det e angest kanslor nar jag vet att jag inte kan leva sa har jamt utan maste borja jobba om ett tag.....

besos ellan

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp! snart måste du börja jobba igen som oss vanligt fölk! kan ni gött ha... =)

enligt eduardo HAR DU ju du ett "muy bien" ordförråd, så ja tror du klarar dig fint!!

puss!

Postat av: anne

Det låter härligt det mesta. Och tänk inte på att du "snart" ska hem och jobba.. Det är ju en månad kvar!! Love /anne

2007-02-07 @ 15:32:31
Postat av: mamma

Hej vad det låter skönt att sitta på bussen i Chile, här åker jag mest fram och tillbaka i bilen till jobbet....så ta vara på allt och tänk inte på Svedala än. Längtar efter dig. Kramar i massor.

2007-02-07 @ 18:40:09
Postat av: mamma

Hej vad det låter skönt att sitta på bussen i Chile, här åker jag mest fram och tillbaka i bilen till jobbet....så ta vara på allt och tänk inte på Svedala än. Längtar efter dig. Kramar i massor.

2007-02-07 @ 18:40:25
Postat av: mamma

Hej vad det låter skönt att sitta på bussen i Chile, här åker jag mest fram och tillbaka i bilen till jobbet....så ta vara på allt och tänk inte på Svedala än. Längtar efter dig. Kramar i massor.

2007-02-07 @ 18:40:43
Postat av: Jillan

söto...vad mer kan jag säga än njuuut av stunden... miss u!!puss!!

2007-02-08 @ 04:17:25
Postat av: Bettan

hehehe Nej några direkt allvarliga men har jag väl intefått direkt:)) Men de va tur att Uffe va i närheten;) Annars vet man ju aldrig hehe. Hoppas ni har de finnemang!! puss puss

2007-02-08 @ 05:56:10
URL: http://ww.bettansteel.blogg.se
Postat av: Daniel

Tiger Lou...hell yeah!!!!

2007-02-10 @ 17:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback