Evaaa, Evaa vart ar du...det e ju jag, Roland nummer sju...

Var pa Eva Perons gravplats igar...det tog val ett tag innan vi hittade ratt bland alla spanska namn men hittade till slut Evita!! Ingen markvardig grav men desto haftigare var kyrkogarden. Alla hade sina egna gravhus, sa det var som att ga omkring i en spokstad! Intradet var gratis men i dorren stod nan shomme som forsokte fa bidrag till nan forskning och till raga pa allt fraga han mig om jag hade druckit vin. Nej, tankte jag, kanner han inte skillnad pa ol och vin.....

Tror jag har fatt feber ocksa...fan va drygt men men far val kopa nan dundermedicin och knapra pa innan bussresan till Iguazu fallen imorgon kvall!

besos ellan

Kommentarer
Postat av: från Karlshöjd

Hej på er, jaså nu bär det iväg igen, va mysigt.Hoppas du inte blir sjuk nu,du får vila dig på bussen. Bamsekramar från oss.

2007-02-20 @ 12:33:02
Postat av: anne

Krya på dig vännen!

2007-02-20 @ 17:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback