glögg & borttappade nycklar

Nu har ellan gjort det igen....tappat bort sina nycklar, inget ovanligt för folk som känner mig men saken är att denna gången var det nycklarna till jobbet vilket ger mig ännu mer ångest...
Klant Ellan har även lyckats tappa sin scarf och förmodligen en och annan hjärncell den här helgen!
Snart ska jag åka hem till lugna Göteborg och försöka stanna där fram till jul innan jag besöker landet igen...

Såg att Kent ska ha fler spelningar nästa år, blev ju som sagt lite sugen på att se dem när jag fick ett mess från Pia i stil med "Det här var fan det bästa jag har sett på länge" och ett annat löd "Dem har aldrig levererat bättre på västkusten"....så liiite ångest måste jag erkänna att jag fick. Så jag får väl försöka ta mig till Halmstad eller nått i februari.. Lisa kör =)

Nu ska jag fortsätta min söndags-ångest-med-munchies-kväll och fundera på om jag ska orka ta mig till Liseberg en sväng!

puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Yo yo! Så jag ska köra säger du...Det får vi nog bli två om! Jag kan köra dit iaf =)

2007-12-03 @ 13:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback