blogg blogg blogg blogg

idag är det sista dagen jag sitter här och lyssnar på för jävla dålliga jullåtar och skriver in närvaro på datorn på en och en halv vecka =)
Fick precis reda på att jag ev. ska äta pizza och kolla på film på nyår men det visste jag inte om....jag trodde jag skulle laga god mat och dricka skumpa....men va fanken det ena behöver ju inte utesluta det andra. kan ju laga mat och dricka skumpa och sen frammåt småtimmarna måste man ju ha lite nattamat, alltså pizzan och då skulle man även kunna sätta på "rattarattaraaa" scenen och skratta lite innan man somnar och vaknar igen 2008.

Låter som en plan!?

Nä om fyra timmar ska jag cykla till valhalla och hoppa i plurret sen ska jag träffa tez å lajsa på stan och köpa ett par strumpor, sen ska vi åka hem till  mig och äta mat och dricka fin öl innan vi drar till Trägårn och kollar Roky! =)
Blir säkert en ljuvlig kväll.....hoppas bara inte att jag och terez gör som förra gången när vi skulle på Scotch...vi kommer dit lagom till när sångaren säger: Thank you all, this was the last song. See you again!! *applåder*...helvete tänkte vi då efter att vi betalat rövarpris vid ingången..

god jul på er alla vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: shamsyyy.blogg.se

gumman fira nyår med mig =)
Blir en fin repris av förra året... du får pruta på huuur många fordon du vill pleaaaaaaaase!!!

2007-12-22 @ 09:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback