höst!!

Jag älskar det här vädret, blå himmel, lite kallt och höst! Ljuvligt! Har nog fått höstkänslor också med tanke på att jag håller på att städa precis som min mamma brukar göra på hösten (även under vår och vinter kan jag väl tänka mig...men man behöver ju inte överdriva)...har städat garderob, skåp och lådor i köket och har börjat sortera räkningar! Haha har säkert också nått att göra med den där åldersnojan =)

Sjukt gött me helg iaf! Blir nog en heldag på Lördag med shopping och middag och rödvin (eller var det kanske så att vi var tvungna att dricka upp din Rom Martina?)

Och på måndag ska jag börja spela fotboll med några lärare och deltagare från jobbet...hehe har ju hört att de där utlänningarna är rätt grymma på det där med att sparka boll..ja kommer väl mest sparka sönder smalben kan jag tänka mig! Jag återkommer om det blir mål eller sjukskrivning =)

Nä nu är det sista kapitlet av Stieg Larsson som måste läsas innan jag släcker lampan!

Ps. Det var kul att höra Jenfas röst idag och se hur hon har det på gamla el worko Ds.

Puss

Kommentarer
Postat av: jillan

du e så duktig tjaj....PUSS

2007-09-07 @ 15:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback