åldersnoja?

Gick hem från jobbet idag och stötte på två yngre tjejer som stod å hängde bakom ett stängsel.
Den ena tittade på mig och frågade vad jag hette. Ellinor svarade jag och fortsatte gå.
Hur gammal e du sa den andra tjejen och försökte vara lika tuff som den första tjejen och våga fråga mig något.
26 svarade jag och log mot dem båda medans jag fortsatte. Oooooooo, hörde jag med en ton som verkligen fick mig att tänka på att det bara är 39 år kvar till pension, dem förstod nog inte att man inte svarar med ett ljud av negativ klang när man frågar en tjej som snart har 30-års kris hur gammal hon är!
Imorrn ska jag gå en annan väg hem.

Kommentarer
Postat av: Jillan

haha, visst e det roligt att känna sig som 86 ist för 26... *suck* va ska de bli av oss? Kom hit så dränker vi våra sorger i en pava rödtjut! Miss uuu!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback