med tanke på ångest...

bara för att jag råkade nämna att jag ofta får ångest i mitt förra inlägg, så såklart fick jag ångest =)
Såg nämligen att jag hade ett kryss ritat på handen och kom genast ihåg tillsägelsen jag fick i söndags
(när jag redan hade bakfylleångest btw). Det jag fick höra var att jag svär mycket, vilket visserligen stämmer men det är alltid jobbigt att höra sånt man egentligen inte vill höra! Fick en konstig känsla i kroppen, mådde illa och var tvungen att ringa pappa och fråga om han tyckte att det dem sa stämde...hehe det sa han självklart att det tyckte han inte, men det kan ju bero på att jag är hans älsklingsdotter (enda dottern visserligen) eller att han svär lika mycket själv och genom att inse att jag svär mycket så måste han samtidigt inse att han själv också gör det.
Jaja, kvällen slutade med att jag ritade ett kryss på min hand och har genom den startat en egen avvänjningskurs i fula ord!
säger därför även i detta inlägg, wish me luck =)

puss

Kommentarer
Postat av: Jillan

good luck!!!

2007-04-29 @ 01:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback