dj ellan

Skulle ta en öl igår och åka hem och städa?det slutade som vanligt att jag 17 öl senare e 30 sekunders dj och står och skriker att:  ?Åååå det här är världens bästa låt? om ALLA låtar jag spelar?.varför e det så att när alkoholen går in går vettet ur?

Vet även att alla mina "vänner" alltid bildar en pakt gentemot mig innan alla fester, de påminner varandra om att hålla mig borta från stereon så att de åtminstone kan lyssna på EN hel låt innan Dj ellan måste byta skiva...

Så nu har jag lovat mig själv att hålla mig borta från stereon på alla fester (förutom hos mig själv då förstås) så att mitt rykte som "30 sekunders dj´n" försvinner...

ha en ljuvlig påsk!

// ellan


Kommentarer
Postat av: Jillan

hahahahahahaa 30 sek DJ....ha ellan de smeknamnet kommer aldrig lämna dig....
vi MÅSTE ses snart! Pöss!

Postat av: Bettan

Hihihi tror du att du klara de vännen;)
Ha en underbar påsk!!! Massa kramar

2007-04-05 @ 16:36:20
URL: http://ww.bettansteel.blogg.se
Postat av: anne

haha. Förlåt att jag skrattar, men det är SÅ mycket du att säga "Det här är världens bästa låt" till alla låtar. Jag tänker speciellt på när vi var på husvagnssemester i Varberg och var på William's med Kiffe och Fredrik! Då sa du så HELA tiden. Nu saknar jag att festa med dig. Allt blir så roligt då. :) Puss.

2007-04-11 @ 18:38:16
URL: http://.annnes.blogspot.com
Postat av: jillan

efterlyser nya inlägg gumman!!!! O grattis till nya jobbet btw!!!
MISSULIKECRAZY!!!

2007-04-24 @ 19:58:50
URL: http://shamsyyy.blogg.se
Postat av: Exzan

dt e jag som e dj ellan din jävla fitta !!!! ..du kan bara härma mig !!!!!

2008-01-21 @ 11:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback